četvrtak, 11. kolovoza 2016.

Projekat koji je oduševio internet: evo kako da napravite mini kuhinju za svoje dijete


Projekat "Uradi sam" tokom kojeg je jedna mama napravila mini kuhinju za svoju kćerkicu je oduševio internet!
Za dječiju zabavu vam nije više potrebno mnogo novaca, jer mama iz Filipina ima savršen trik!
Rodesa Valanueva Rejes je osmislila fenomenalnu mini kuhinju za svoju jednogodišnju kćerku koja ne zahtijeva mnogo: nekoliko kutija, svijetle boje i zabavne ukrase koje možete napraviti od kolaž papira ili starih novina.
Njen zanimljivi projekat je odjeknuo širom svijeta, a Rodesa je tim povodom izjavila: "Nisam očekivala da će moj "Uradi sam " projekat odijeknuti toliko. Napravila sam ovu slatku kuhinju za moju Odri kako bih je učinila srećnom. Smatram da ljubav ne mora biti skupa."
Ovakvu mini kuhinju možete lako i sami napraviti, a potrebno vam je nekoliko kutija koje ćete poređati u željeni oblik i zalepiti jednu za drugu. Rodesa i njen muž su sudoperu napravili od pleha i starih boca tečnog sapuna.

Gornje dijelove kutije koji bi trebalo da služe kao ploča, Rodesa je obložila vinil nalepnicama kako bi dobile čvrstinu.




Izvor: lisa.rs

Nema komentara:

Objavi komentar