ponedjeljak, 8. kolovoza 2016.

Sadimo i rastimo: Mala prodavnica organske hrane i prirodnih kozmetičkih proizvoda

Sadimo i rastimo je projekt Tuzlanke Nele Atlić koji uključuje proizvodnju organske hrane i prirodnih kozmetičkih proizvoda, te organizaciju radionica i predavanja na teme kao što su: permakultura, zdrava ishrana, uzgoj povrća i voća. Cilj projekta i dugoročna vizija je okupiti što više ljudi oko dobrih i korisnih ideja.
Projekt je došao kao njen odgovor na pitanja koja većina nas postavlja sebi šta je to što me pokreće u životu – inpiriše, čime bih se voljela zaista u životu baviti, kako promijeniti prilično lošu situaciju u kojoj živimo?

- Dosadilo mi je slušati kukanje i žaljenje, kako s moje strane, tako i od strane mnogih oko mene. Shvatila sam da se neće ništa samo od sebe desiti niti će neko doći i magičnim štapićem preduzeti nešto umjesto mene. Mi smo ti koji trebamo da zasadimo, ideju u ovom slučaju, i poduzmemo konkretne korake da bismo rasli i napredovali i mogli očekivati bolje. Kao što je naglašeno naziv projekta je u množini, a ne u jednin, jer je ideja da Sadimo i rastimo ne bude projekt jednog lica, kaže Nela.
Na oficijelnoj Facebook stranici Sadimo i rastimo pored dosta korisnih informacija možete kupiti i preukusnu organsku hranu kao i proizvode prirodne kozmetike. Prirodni dezedorans i pasta za zube, kantarionovo ulje te domaći čajevi su neki od najpopularnijih proizvoda koje svakako preporučujemo da probate.
Proizvodi se mogu naručiti putem Facebook stranice ili e-maila sadimo.rastimo@gmail.com.

Fotografije_Davor Matošević

Nema komentara:

Objavi komentar