četvrtak, 9. lipnja 2016.

Kako uspjeti u životu kad krene nizbrdo???


Rika Zarai vam otkriva svoje tajne prirodne medicine. Otkrijte sve o : Moći duha, Podsvijesti: džin koji drijema u nama, liječenju pomoću mentalnih slika, Kako uspjeti u životu kad sve krene nizbrdo, Kući raka, Malom riječniku ljekovitog bilja, Davaocima i kradljivcima energije, Zdravoj prirodnoj ishrani, Čudima prirodnog meda, Čudesnim prirodnim lijekovima, Reflekso-masaži  stopala, Kako živjeti bolje i duže, Borbi protiv nesanice, Liječenju reume, zapaljenju zglobova, polnoj nemoći, Kako poboljšati pamćenje, Kako savladati depresiju.
Svako od nas može da uspije u životu, po uslovom da zna pravila igre. Niko ne sjeda da igra poker ili bridž, a da ne zna pravila tih igara. Isto tako je i u životu. I on ima svoja pravila, opšta, nepromjenjiva. Ako ih ne poštujemo, ne možemo očekivati da u životu postignemo bilo koji željeni cilj.

Dakle, bilo da je riječ o traženju boljeg posla, stana, rješenja bilo kojeg drugog problema morate obavezno:
  • znati svoj cilj
  •  imati detaljan plan i slijediti ga veoma tačno
  • biti uvjeren u svoj uspijeh.
 Ne vjerujte onima koji vam kažu, poslije prvog uspijeha: "Uopšte nisam vjerovao u to. Potpuno sam iznenađen." Jer, uspijevaju jedino oni koji ne prestaju da vjeruju u svoju pobjedu, u svoj uspijeh. Svi veliki poslovni ljudi potvrdit će vam to: oni uspijevaju da zarade sav taj ogroman novac, jer pred sobom imaju jasan cilj, detaljno obrađen i napisan plan, i vjeruju da će taj plan biti ostvaren.

MALE REČENICE ZA SREĆU:

ZA LIJEČENJE:

- Pucaću od zdravlja.
- Pun(a) sam snage.
- Moje zdravlje se poboljšava iz dana u dan.
- Svakog dana moje će srce (bubrezi, noga, leđa itd.) biti bolje.
- Moj duh je snažan i jača moje tijelo.
- Vraća mi se snaga.

ZA POMLAĐIVANJE:

- Moje tijelo (moje lice) postaje sve ljepše.
- Moje tijelo (moje lice) postaje sve mlađe.
- Mlad(a) sam, energičan(a) sam.
- Pun(a) sam energije, snage, mladosti.
- Mlad(a) sam, ništa mi ne može stati na put.

ZA MRŠAVLJENJE

- Mršavim svaki dan sve više.
- Vitak(a) sam, osjećam se lako, sve više mršavim
- Moje tijelo je vitko
- Jedem zdravo, mršavim brzo.
- Biću vitak(a).

ZA STICANJE SIGURNOSTI I USPIJEHA

- Ja sam značajna osoba, svi ljudi me cijene.
- Znam dobro da radim, mogu da uspijem.
- Uspijevam u svemu jer sam talentovan(a).
- Nadaren(a) sam, imam uspijeha.
- Ostvarit ću sve svoje planove.

ZA STICANJE ENERGIJE:

- Postići ću sjajnu energiju.
- Učiniću sad, učiniću to brzo.
- Snažan(a) sam, ništa ne može da mi odoli.
- Imam energije na pretek.

NAUČITE DA VOLITE SVOJE TIJELO:

- Volim svoje tijelo, i ono voli mene.
- Volim svoje tijelo, i osjećam se u njemu dobro.
- Moje tijelo je sposobno za ljubav.
- Moje tijelo je jedinstveno na svijetu.

SMIRITE BES:

- Sve će biti dobro, sve će biti najbolje.
- Sve će biti u redu, život mi se osmjehuje.
- Mogu da savladam sva iskušenja.

Nema komentara:

Objavi komentar